داشتم از غصه هایم برایش میگفتم،فکرکرد قصه است ،خوابش برد...!
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
شنبه 17 خرداد 1393برچسب:,
[داشتم از غصه هایم برایش میگفتم،فکرکرد قصه است ،خوابش برد...!]

 

 

آرام بگیر دلم ... !

میدانم دلتنگش هستی
میدانم دلم چقدر غمگینی
میدانم این روزها در خاطراتت در پی اش هستی
اما برایش دلتنگ نشو ... !

میترسم رسوای عالم شوی ... !

آخر مگر نمیدانی بین شما دریاها فاصله است ... ؟!

مگر نمیدانی فکر کردن به او جرم است ٬
جرمی نابخشیدنی ... ؟!

هر چه فکر میکنم
باید " سکوت " کنی
شاید سهم تو از زندگی همین دلتنگیست... !

آری گریه کن
اگرمیدانی تسکین دل غمگین است
گریه کن ... !



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت14:25---21 تير 1393


jigily
ساعت20:11---8 تير 1393
پس تو کوجایی اجی؟؟؟؟
پاسخ:یه جایی زیرگنبد کبود :D


pooya
ساعت18:55---8 تير 1393
ببخشید نتونستم بهت سر بزنم
بابت نظراتتم ممنون


sahar
ساعت1:53---23 خرداد 1393
یادمان باشد که زمان محدود است ...


پس زمانمان را با زندگی کردن در



زندگی دیگران هدر ندهیم!



"استیو جابز"


jigily
ساعت23:53---21 خرداد 1393

کوتاه می‌گویم دوستت دارم اما…
از دوست داشتنت کوتاه نمی‌آیم…


jigily
ساعت23:52---21 خرداد 1393
تنها مانده ام
در روزگاری که شیرینی نیست تا برایش فرهاد شوم
همه تلخند


AMY
ساعت16:12---20 خرداد 1393
سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به اسمان دارم حال عجیبی است دیدن همان اسمان که شاید تو دقایقی پیش به ان نگاه کرده ای!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..